TEKNOLOJİ ve İLETİŞİM
Medya
Medya sektörünün büyüme hızı genç nüfusun artış hızıyla paralellik göstermektedir. Bu durumda Türkiye’de artan genç nüfus ile birlikte 2017 Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre; toplam medya yatırımları bir önceki yıla göre %6,3 artış gösterdi. Medya yatırımlarında en büyük payı 8 milyar TL ile televizyon yer almaktadır. Türkiye, medya yatırımları büyüklüğü açısından dünyanın 26. büyük pazarını oluşturuyor ve toplam hacim içinde payı %0,4 seviyesinde.
Granit olarak size nasıl yardımcı olabiliriz?
-
Genel Muhasebe
-
Muhasebe Revizyon
-
Bordro Hizmetleri
-
Beyanname Gönderim
-
Raporlama Hizmetleri
-
Danışmanlık Hizmetleri
-
E-Uygulama Çözümlemeleri
-
E-Muhasebe Çözümleri
-
Kuruluş ve Ticaret Sicil İşlemleri